érkeztetés

Egy vállalathoz a dokumentumok többféle csatornán keresztül áramlanak, érkezhetnek postán, e-mailen, faxon vagy hivatali kapun, cégkapun. A Poszeidon alkalmazkodik ezekhez a lehetőségekhez, és a kapott küldemény típusától függően a lehető legmagasabb szinten, egy gyors adatbeviteli felülettel támogatja az érkeztetés folyamatát, melynek során a dokumentummal kapcsolatos adatok kerülnek rögzítésre, de az elektronikus csatornák esetén képes a küldemények automatikus érkeztetésére is. Bármilyen formában is kerüljön be azonban az adott küldemény a rendszerbe, a Poszeidon mindegyikhez automatikusan generál egy egyedi érkeztetési sorszámot, ezzel biztosítva, hogy minden egyes dokumentum külön-külön azonosítható legyen. A Poszeidon a postán beérkező dokumentumok esetében lehetőséget biztosít a postabontás regisztrálására, a címzési adatok partnertörzs alapú tárolására, valamint a postai azonosítók (pl.: ragszám, sürgősség, súly, stb.) tárolására is. Az elektronikus úton beérkező dokumentumok esetében a Poszeidon magas szinten támogatja az iratok érkeztetését és iktatását, ennek megfelelően a hivatali kapun, cégkapun érkező dokumentumok automatikus iktatása, e-mailek esetén akár az iktatása is teljesen automatizálttá tehető a szervezet igényeinek megfelelően. Microsoft Outlook levelezőrendszer használata esetén a beérkező, és utólagosan a kimenő e-mailek érkeztetése és iktatása közvetlenül a levelezőrendszerből elvégezhető, nem szükséges a kliensbe történő belépés.

Az érkeztetés a jogszabályoknak megfelelően adott évre regisztrált érkeztetőkönyvekbe történik, melynek jogosultság kezelése a rendszer része. Az adminisztrációt megkönnyíti, hogy adott év végén a rendszer képes automatikusan a következő évre megnyitni az érkeztető könyveket.

Kliensre telepített „vastag” kliens érkeztetére szolgáló felülete

„Web”-es kliens érkeztetési felület:

Outlook beépülő modul érkeztetési felülete: